goodbye Mr. Black ost part4.jpg

回來吧大叔》(돌아와요 아저씨)

為韓國SBS電視於2016年2月24日起播出的水木迷你連續劇,由鄭智薰金吝勸金秀路吳漣序李珉廷李荷妮等主演,講述兩個意外過世卻仍眷戀人間的兩個人-金英洙(金吝勸 飾)及李海俊(鄭智薰 飾)重回人間後與他們周遭的人所發生的種種故事。

雖然Eileen Hsu我覺得這齣戲本質是不錯滴~可惜收視率被隔壁鄰居《太陽的後裔》搶光光了~有點悽慘!

第4首OST是Ailee演唱的~還不錯聽~推薦!!!

 

中韓歌詞(含英譯):

 

눈을 보면 자꾸 불안해져

看著你的眼 我總是會感到不安

Looking at your eyes, I always feel uneasy

너의 곁에 있는데 외로워져

在你身邊 我變得孤獨

I become lonely beside you

마음속엔 오로지 너뿐인데

在我心裡就只有你一人

You’re just the only one in my heart!

이상 나를 모르는

再也別裝作不知道我了

Don’t ever pretend to know nothing about me

돌아서지 말아줘

請你別再轉身離開了

Please don’t turn away

사랑해 너도 알고 있지

我愛你 你也懂我的心意吧

I love you. You also know my mind, right?

앞에 숨지 말아줘

請你一定一定別在我面前躲藏了

Please don’t hide in front of me

혼자서 꿈꾸고

我獨自夢著你

Dreaming of you alone

기다리는게

我會等待你的

I’ll wait for you

이렇게 아픈걸

我這般痛苦著

I feel so painful

맘은 너를 향해 가고

我的心一直向著你而去了

My heart is moving towards you

처음부터 지금까지 그래 왔어

從一開始到現在 都是如此

It has been so from the very beginning

말하지 못하고 다시 돌아섰지

無法說出口了 你已經再次轉身而去了吧

I can’t say anything, for you’ve turned away

너에게 하고 싶은 말이 너무 많아 이렇게

想對你說的話實在太多了

There are so many words I want to tell you

사랑해 너도 알고 있지

我愛你 你也懂我的心意吧

I love you. You also know my mind, right?

앞에 숨지 말아줘

請你一定一定別在我面前躲藏了

Please don’t hide in front of me

혼자서 꿈꾸고

我獨自夢著你

Dreaming of you alone

기다리는게

我會等待你的

I’ll wait for you

이렇게 아픈걸

我這般痛苦著

I feel so painful

운명처럼 내게 다가온

如命中註定 你向我靠近

You would get close to me like destiny

너라는 기적을 놓아

我無法擱置你的奇蹟

I can’t place the miracle about you

 

언제라도 사랑할게

我會一直愛著你

I’ll always love you

하루 하루 온통 너뿐이야

我的每一天 每一天都只有你啊

Every day Every day you are my only one

기억해줘 없인 안돼

請你記得我 我沒有你是不行的

Please remember me. I can’t live without you

일년이 가도 다시

即使再過了一年歲月

Even though one year pass

년이 흘러도

就算再十年的歲月流逝

Even though ten years fly away

사랑하겠어

我也會愛著你的

I’ll love you

 

中文歌詞翻譯:Eileen Hsu(請勿轉載)

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Eileen Hsu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()